Holiday! - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Bas Kruithof - WaarBenJij.nu Holiday! - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Bas Kruithof - WaarBenJij.nu

Holiday!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

30 November 2017 | Nederland, Numansdorp

En daar ben ik dan weer even! Bijna twee jaren zijn omgevlogen sinds de laatste keer dat ik in de Lage Landen was. Twee jaren leven in een gemeenschap waarin ik getuige ben van mensen die uit een diepe put gehaald worden, mensen uit geheel gebroken gezinnen die weer liefde leren, mensen die zin in het leven krijgen, mensen die groeien in waardevolle relaties met familie, ouders die met vrucht hun kinderen opbrengen, en zo veel meer. Ik kan u vast vertellen dat twee jaren leven in zo'n gemeenschap veel bijzondere verhalen opleveren!

Kom ze vrijdagavond horen.

waar [CJMV-GEBOUW] Stationsweg 29 SLIEDRECHT
wanneer [VRIJDAGAVOND] 01 december vanaf 19:00

• 30 November 2017 - 17:07

Hermien Rijnhout:

Hallo Bas,

We zijn erg benieuwd naar jouw verhalen en ervarigen. Daar zitten vast heel wat mooie juweeltjes tussen.
    Hopelijk kun je tijdens je vakanie ook nog wat paarlen vinden.