Voorbereidingen - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Bas Kruithof - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Bas Kruithof - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: baskruithof

Blijf op de hoogte en volg Bas

16 April 2012 | Nederland, Numansdorp

Zo, eerst maar eens een verhaaltje over de voorbereidingen. Tegelijk een uitprobeersel hoe deze site werkt, en hoe het zit met de koppeling aan facebook.
Volgende week dinsdag is het zover: om vier uur 's middags ga ik vliegen! Eerst naar Cairo, dan naar Addis Ababa, de hoofdstad van Ethiopie. Dat duurt dus niet zo lang meer...
Gelukkig zijn de belangrijkste dingen geregeld: het ticket is binnen, de vaccinaties voor Gele Koorts, DTP en Hepatitus A heb ik binnen en met de opdrachten voor school komt het ook wel goed. De afstudeerstage (een marktonderzoek en het opzetten van de verhuur van een trekker, machientjes en een tuinfrees) is goedgekeurd door school, en het Plan van Aanpak Afstudeerwerkstuk (onderzoek naar de mogelijkheden van landbouwtechniek om de traditionele landbouw te helpen verbeteren) heeft goedkeuring van m'n begeleider. Het is alleen nog even spannend of de tweede beoordelaar ermee akkoord gaat!
Van de week nog ff druk aan wat andere opdrachten voor school, aan een begin van het onderzoeksrapport en tft-zaken. En dan: inpakken en wegwezen!:)

• 16 April 2012 - 11:26

Martha:

Leuk! Zo kunnen we je belevenissen volgen! Succes met de laatste voorbereidingen!

• 16 April 2012 - 11:59

Willianne:

Leuk Bassie!! Kunnen we je volgen hoe t met je gaat daarzo..

• 16 April 2012 - 13:38

Albertine:

eeey bas
    leuk ik ga je volgen!! want ja afrika zit ook in mijn hart!! succes nog met voorbereiden en je koffer inpakken;)
    groetjes albertine

• 20 April 2012 - 08:13

Margriet Muurling:

Ha Bas,
    Nog een heel goed weekend en volgende week een hele goede reis naar Ethiopie. Bijzonder hoor dat je gaat. Doe de groeten aan Pim en Gerdine, boeiend dat je ze zal ontmoeten en hun werk kan zien. Heb een goede tijd daar met hun, maar ook voor je onderzoek. Veel zegen,
    Margriet